Eenheid onder gelovigen

In Johannes 17 bidt Jezus zelf voor eenheid onder gelovigen. Wij verlangen er naar die eenheid zichtbaar te maken. We doen dat o.a. door samen te werken met andere geloofsgemeenschappen in de regio.

Wij hebben geen vaste voorganger.

Op onze zondagse samenkomsten gaan externe sprekers voor uit diverse andere christelijke gemeenten en kerken. O.a. van lokale Evangelische gemeenten en ABC gemeenten.

De gemeente wordt ook wel "het huisgezin van God" genoemd.  We zijn dan ook niet een gemeente voor alleen de zondagmorgen, maar voor alle dagen van de week.

We staan midden in de maatschappij en willen van betekenis zijn voor onze medemens.

Kijk op de agenda voor een actueel overzicht van de activiteiten.

Adres samenkomsten

Huis van de Wijk